tisdag 5 februari 2008

Vad har hänt sen sist.

Det har nog varit rätt så lugnt=)
Fredagen så bjöd jobbet på sopplunch inne i Enköping på Klara Hall med en kort teater. Det var trevligt och gott.
Lördagen så åkte jag, Karin o Bettan till Stockholm och traskade runt i affärer och gjorde en del fynd, när vi åkte hem så blev det snöstorm så vår promenad till värmeverket från station avstod vi från, utan Christer fick hämta oss. Kvällen avslutades med hemlagad pizza hos familjen Fält/Dahlin.
Söndagen gjorde jag inte många knop alls, tog det bara lugnt och det var skönt.
Måndag lite småpyssel hemmavid och sen till stan och Västerås med make o dotter.
på kvällen så pysslade jag lite med alopeciförbundet inför styrelsemötet och börjat planera årsmötet. Måste få ihop folk som vill hjälpa till med styrelsearbetet, man kan inte vara själv o jobba har jag upptäckt.
Idag tisdag så har det varit jobb och sen middag med Maria o Christer vi bjöd på ugnspannkaka m fläsk på sidan om och sen semla till efterrätt. Det är ju faktiskt fettisdagen. Semlorna var halvt om halvt hemmagjorda köpta bullar och egen mandelmassa. Och nu har jag precis kommit hem efter en halkig promenad med Jonna o Sigge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ahh..förstår att ni passar på att ät semlor när jag inte är hemma. Dålig stil.....