måndag 2 mars 2009

Måndag kväll

Sitter här o ska uppdatera lite granna...

Helgen har varit bra o bara svischat förbi i fredags var jag till Stockholm och fyllde i ögonbryn, eyeliner och fransarna hos Sanna så här blev resultatet ser ni någon skillnad...
Lördag åkte jag, maken o Karin till Sala o gick på marknaden där, var även in i deras nya galleria och vet ni vad DOM HAR FÅTT RULLTRAPPOR I SALA.....
på kvällen hade vi middag här hemma med goda vänner, det var Tobbe, Jenny och Pontus och det var Uffe, Mari och Ludde. Det var en trevlig kväll.

Pontus som liten plutt....



Karin o Ludde små pluttar dom med...













Söndagen var det lugn förmiddag och sen åkte vi o grattade Rebecka på 20årsdagen tänk vad tiden går och dom förändras ... bara håret som är sig likt nästan....bara lite mörkare..


Kikade även på deras nyfödda lamm dom fått i Tibble såå söta såå


Det får vara allt för ikväll nu ska vi iväg o gratta svärmor.

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej där.
Sala ja...
Har dom inte haft rulltrappor där förut?
Har noga aldrig varit i Sala tror jag.

Sliter med huvudvärk och ont i nacken. Det är erbarmerligt så ont det är.
äter tabletter som lördagsgodis.
Fast jag har lördag varje dag då...
Sjukskriven till den 15 mars.
Då får jag ialla fall fira födelsedag innan jobb på måndag, om jag inte ringer doktorn igen.

Ha det så gott nu.
Kramen Synne.

Synnøve. sa...

Hallå igen.
Kan lova de var goda du....
Nacken värker än og skallen känns som den är flera nummer för liten. Men det går. Fick nått annat att tänka på medans jag bakade.

Min dag är den 15. Så din gube kommer före mig. Jag är född 1961. Vet inte om han leder där med hehe....

Hoppas du får höra vacker musik nu då.
Själv ska jag se antikrundan nu.
Vi höres vännen med det fina namnet.
Kram Synne.