lördag 8 september 2007

Så har det gått ett tag igen.

Nu är det lördag o regnet bara öser ner, för en vecka sen åkte jag på konferanskryssning och då sken solen från en blå himmel så härligt. Sen har det väl inte hänt så mycket under veckan var till Uppsala i måndags träffade Matiluttan och sen träffade jag Annica o Hilda på stan o vi gick å fikade på Landings (Hilda fick en egen bulle av mig). Avslutade dagen med ett besök hemma hos Annica, Anders & Hilda där Hilda fick ett paket av mig. (innehöll kläder).













Jobbade tisdag, onsdag o torsdag lagom med arbete och leverantörsbesök från Tyskland på torsdagen. Fredagen städade jag och slöade hemma, Bettan följde med Karin från skolan och sov kvar här. Jag var till Uffe o Mari o grattade U i förskott, fick god smörgåstårta och vin. Eftersom maken jobbat eftermiddag denna vecka så har vi inte setts så mycket.

Morgontrötta tjejer eller ska man säga förmiddagströtta :-)

1 kommentar:

Hedgren sa...

Hej kompis! Long time, no see.... Saknar dig!