torsdag 30 augusti 2007

Tiden bara rusar iväg...

Nu har jag inte skrivit något på några dagar, har liksom inte orkat eller haft så mycket att skriva om:-)

Måndagen då var jag ledig och skulle ha sovmorgon trodde jag, 7,45 ringer sonen och har fått soppatorsk en bit utanför Uppsala. Men som tur är så tog maken på sig den uppgiften att åka dit med bensin, så jag var hemma och fixade lite istället. Mitt på dagen åkte jag till Stockholm, strosade runt lite gick sen och köpte 2 stycken mumsiga mackor som jag tog med mig till Sanna på Sannakliniken (hon äter aldrig lunch har jag kommit på). Vi snackade och hade trevligt, sen skulle hon uträtta lite ärenden så jag slog följe med henne ner på stan och hon "lurade" mig att köpa en väska. Men den är såå fin och den är precis lagom stor.Efter att vi skilts åt så tog jag tunnelbanan ut till Hammarbyhöjden där vi hade styrelsesammanträde för Alopeciförbundet Öst, hoppas det kommer att bli bra i framtiden känns lite tungt just nu eftersom det är så svårt att få folk ställa upp. Kom hem vid 23tiden, maken hämtade mig vid tåget.


Tisdag hände inget särskilt, jobb och sen hem och grejade lite.

Onsdag först jobb sen hem redan vid 14.45 för det kom en fotograf från Allers som skulle ha bilder till repotaget om Alopeci, kommer nog i tidningen i slutet på oktober trodde han. Matilda hade pallrat sig hem för att få vara med på bild, maken vägrade vara med så det blev bara bild med tjejorna i familjen Simon jobbade. Kvällen var lugn o stillsam.

Torsdag har jobbat, var en lugn dag på jobbet. Vi hade lite att göra allihopa. Kom hem fixade mat och ser nu fram mot en promis med Jonna, har funderat på att lägga in fakta om hur många steg jag tar per dag, kan ju sporra mig att gå mera!!!

Inga kommentarer: