tisdag 14 augusti 2007

Arbetat efter semester...

Håhåjaja, nu är man igång igen o arbetar. Det var en rejäl hög med fakturor som skulle gås igenom igår (måndag) när man kom tillbaka efter 3 veckors semester.

Fast jag hade hunnit med o vara duktig på morgonen var iväg o lämnade plasma innan på morgonen, nästa gång blir det blod dom får av mig.

Idag tisdag var det lite lugnare i alla fall, men jag upptäckte en del fel som jag hunnit med igår när jag var snabb o fixade bokföringen *pust* tur att det var nu det upptäcktes och inte om en månad typ..

Nej nu får det vara för denna gång, ska iväg o köpa tomater o gurka (kravodlat o ruskigt gott).

3 kommentarer:

Hedgren sa...

Hallå där! Tjusig blogg! Kom i håg att lämna kommentarer i ditt "bloggnamn" så att folk kan länka till dig!

Kickelina sa...

Hedgren, det ska jag tänka på jag är ju bara nybörjare så du får väl lära mig :-)

Hedgren sa...

=0)