söndag 26 augusti 2007

Fortsättningen

Dagen var lugn fram till 14 ungefär då jag kom på att jag skulle köra Matilda hem till Uppsala. Men först var vi tvugna att ta bussen till stan (Enköping) och sen knatade jag o Karin iväg till makens jobb och hämtade bilen. Vi hämtade upp Matilda som väntade vid busstorget (hon hade fixat annat under tiden) iväg till Uppsala, lämpade av M och styrde kosan till mor där vi fikade. Sen till Enköping hämtade upp maken som slutade jobba 19.00 hem o käka lite kvällsmat. När jag sen tänker sjunka ner i soffhörnet och umgås med maken så ringer Simon och talar om att han är i Heby och bilen vill inte starta.... Jag åker dit hämtar upp honom och kör till Sala där han ska få låna en bil av sin far. Hemma i Fj-100 igen kl. 22,15 och maken ligger och snarkar i soffan. Ska nu skriva ett utkast till en dagordning och sen sova jag med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skämmer bort simon..