måndag 20 augusti 2007

Slööö dag, än så länge.


Jahapp, nu är man ett år äldre o klokare, förhoppningsvis. Idag har jag inte gjort någon nytta än så länge... gick upp tidigt o skickade iväg Karin till skolan, sen såg jag till så att Simon o mor kom iväg till Uppsala(han ska ju börja plugga matte på universitetet fast inte på heltid). Sen la jag mig på sängen o läste o sov omvartannat. Läser just nu 9 1/2 månad av Annika Lantz ligger o garvar för mig själv för det mesta.




Det var full rulle igår, från kl.14 till 22 hade jag gäster i omgångar, alltid lika trevlig med fikafrämmande.

Sötaste gästen under gårdagen....


Ludde försöker slicka i sig grädde som hamnat på näsan.....


Mari lyckades lura ner mig till badet, jag simmade 1000 meter uppdelat på två ggr. Någon måtta får det vara på hurtigheten :-) Var nere på badet från kl.12,45-17,00 det var en skön o solig eftermiddag.

Kvällen för övrigt var det lugnt hemma, Matilda kom hem med sena bussen har ju varit i Karlskrona i över en vecka. Lite snack med henne o sen var det dags o sova.

Matilda o pojkvännen Henke (från arvikafestivalen, stulen bild)






2 kommentarer:

Anonym sa...

Den "sötaste gästen" blev så trött av all fotboll i går så hon tog kompledigt i dag. Känns lite ensamt här på jobbet utan henne.

Kickelina sa...

Lena: det kan jag förstå hoppas du får sällsis i morrn då.