lördag 6 oktober 2007

Gammal....

Idag(igår fredag) så var jag uppe me tuppen (fast jag är ledig) En viktigt fråga börjar man bli gammal när man inte kan sova fast man får??

Så efter Karin kommit iväg till skolan så satte jag igång o städade och redan 9,15 så var allt klart. Träffade på ett husdjur jag inte gillade...






Satt vid datorn en stund och sen åkte jag till Tibble, hade bestämt med Jenny att jag skulle torka tomater, men hon var inte hemma hade fått tillfälligt jobb i stan. Så Tobbe tyckte att jag kunde hjälpa till med plocka tomater istället så det gjorde jag.



Visst blir man grann om händerna vid tomatplockning....


Sen åkte jag hem o slöade= maken låg o läste och jag sov i ca en timme innan vi med gemensamma krafter fixade kvällmat åt oss. Karin var inte hemma o inte Simon heller så vi hade mysigt bara vi två. Men sen fick Christer leka jour och åka till Sala för att hämta sin bror som fått fel på bilen kom hem o var hemma ca en timme innan han åkte o hämtade Simon i Enköping.

Tycker jag haft en bra dag och fått lite gjort.

Inga kommentarer: