fredag 21 mars 2008

GLAD PÅSK


Vill önska alla mina besökare en riktigt god o glad påsk. Denna vecka har det jobbats o promenerats en hel del. Har inte varit så mycket o skriva om. Idag långfredagen körde jag Matiluttan till Arlanda för hon skulle ner till sin älskling =) Hade ju lovat att köra ner henne, men när alla väderrapporter talade om att det skulle bli busväder så fick jag kalla fötter o drog tillbaka mitt löfte, men ordnade flygpillett åt henne istället. Som hon sa sen när hon ringde o talade om att hon var framme i Ronneby så var hon glad att jag inte kört för där var det busväder och här hemma sken solen från en klarblå himmel (det är då man märker att landet är långt). Kvällen har tillbringats hemma med make o yngsta dottra i lugn o ro, sonen är på bio med kompisar. Maken är lite krasslig o trött, tror det är rejäl förkylning på gång där, håller tummarna att han blir frisk till på tisdag då vi ska på Ålandskryssning. Ha det gott alla mina vänner o besökare stor kram till er alla.

Inga kommentarer: