söndag 28 september 2008

Bloggtorka

Känner att jag inte alls prioriterar bloggen just nu, finns lite att skriva om emellanåt men det blir att jag glömmer bort det.

Tycker att min dotter Matilda, bloggkompisen Synne och vännen Kerstin är så duktiga att uppdatera sina bloggar, ibland är det så jag funderar på att lägga ner helt här men vem vet helt plötsligt så kanske lusten faller över mig och jag sätter fart och uppdaterar här minst en gång i veckan i alla fall....

Lägger till en länk som jag tycker kan vara intressant att läsa, det är vänner till oss var dotter drabbades av detta för ett år sedan och hennes kamp att komma tillbaka.


Sen vill jag även stötta vännen Kerstin i hennes insamling för rosa bandet.

Nu är det dags för mig att avrunda denna dag och säga natti natti.

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hejsan på kvällskvisten.
Hoppas att du har det bra. Blir lite ledsen om du slutar skriva.
Ta det som det kommer.
Du behöver ju inte uppdatera varje dag, vecka eller så.
Gör det i din takt.
Jag kommer ialla fall att sakna sig om du blir borta.
Kramen från mig här.
Synne.

Synnøve. sa...

Det var så skønt att høra.
Det är så kul med bloggvänner och det blir tomt när de försvinner.
Visst är det konstigt att man blir så beroende av någon som aldrig mött?
Vill du maila mig ibland så har du m mailadressen på min blogg. Nu ska jag gå och lägga mig.
Har sett Indiana Jonses nr två.
Tycker det kryper insekter överallt så det blir först en dusj.
Ha det nu så gott så hörs vi.
Kramen vännen.
Synnøve/Synne.

Matilda sa...

Man behöver ju inte skriva varje dag, det är jag som har brist på annat att göra.

Synnøve. sa...

Godmorgon.
Ville bara önska dig en fin dag.
Kram Synnöve.