lördag 4 oktober 2008

Kanelbullens dag m.m

Idag är det kanelbullens dag och det visar jag på detta sätt.



Har idag tillbringat dagen i Uppsala med ett spabesök
det var så härligt tog behandlingen SameZen med skrubbning av hela kroppen och massage med varma stenar


Därefter tog jag en macka på stan med Annica, följde med henne hem o tog en fika och charmades av denna sötnos

Efter fika så var Annica snäll o körde mig till min mor och där tog vi en kopp kaffe och hade en trevlig pratstund. Jag hade nämligen tagit bussen till Uppsala idag.

Väl i Enköping så mötte maken och den nya familjemedlemmen(en väninnas son som bor hos oss, ska ev. fosterhemplaceras här hemma) Fredrik 17 år upp och vi åkte och handlade lite innan hemfärd. Hemma så ringde jag Matiluttan och pratade bort en stund och sen ringde jag mor och talade om att jag var hemma.

Nu är dagen till ända och jag funderar skarpt på att lägga mig och läsa.

3 kommentarer:

Matilda sa...

Den där tösen blir bara sötare och sötare

Anonym sa...

Jäklar, den där spa behandlingen gjorde susen. För det är väl du på bilden? Kan man få följa med nästa gång. Kram

Synnøve. sa...

Hej Synnøve.
Så skønt att se dig, att du inte helt førsvunnit.
Kanelbullens dag firades här med. Med köpta bullar dock. Var på en handletur till Charlottenberg.
Att vara på spa låter gott.
Det skulle man prova tror jag.
Ha nu en riktigt fin kväll.
Kram Synne.