måndag 20 oktober 2008

Massor har hänt...

Hmm nu har det gått ett tag så jag visar med lite bilder vad jag haft för mig...

6/10 Var och hälsade på hos Victoria, Michelle och Jonathan


Michelle posar i nya tröjan.


9/10 Åkte och hälsade på dottra i Karlskrona och var ju tvungen att ta denna bild... dom är ju bara två personer i detta hushåll...


En trevlig kväll med dottra inleds...



Vår goda mat och dottra som smakar på mussla, hon gillade det bättre än jag i alla fall.



Gott vin och supergod dessert


Showen.... den var bra och vi hade en trevlig kväll.



11/10 tog tåget tidigt från Karlskrona till Stockholm där det var lunch med Alopeciförbundet Riksstyrelsen m. resp bjöd in Östs styrelse men tyvärr kom bara 3 st med mig... och jag tillhör ju båda styrelserna. Sen efteråt blev det styrelsemöte på Cinderella och jag blev kvällens häxa.......


Den 14/10 så åkte jag o Matilda(hon fick akut hemlängtan o kom den 13/10) till Uppsala o hälsade på familjen Carlsson.


Den 19/10 var vi på barndop, Ronnie o Victoria döpte Jonathan. Michelle är stolt och söt storasyster. Det var jag o Karin från familjen som var där.


Tänk vad tiden gått, 22 år sedan denna bild togs...

20/10 Grattis sonen

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Godmorgon vännen.
Din namne här.
skönt att se dig igen.
Hoppas att allt är under kontroll.Du har haft det skoj ser jag ialla fall. bra det.
Den skohyllan kunde stå här hemma. Ser likadan ut. Är bara två i hushållet här med hehe....
nu har jag jobbat klart. Ska lägga mig ett par timmar igen.
Godt å se dig igen ialla fall.
kramen Synne.