onsdag 29 oktober 2008

Peruker...





Var iväg till storstan och träffade lite utanhåringar häromveckan, passade även på att prova lite peruker..... Vissa tycker jag riktigt bra om men vissa *brr* men det blir nog ingen åt mig i alla fall....

Vad har hänt annars, jo barnen har höstlov nu och ikväll kom Karin hem efter att ha varit hos denna några dagar, hon verkar nöjd i alla fall. Dom har bakat bullar bland annat så nu kan man ställa lite krav här hemma....

Nu ska jag ta en kopp te och krypa upp i soffhörnet.
Som sagt det blir inte mycket jag skriver men lite i alla fall. Ha det bra där ni befinner er och stor kram.

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej på dig vännen.
Inte mycket man behöver skriva alltid heller.
Fina peruker du provade. Vet inte vilken som snyggast alltså.
Hoppas det är bra med dig.
Här är det lugnt idag.
Blir däckbyte på bilen idag.
Snön kom igår.....
Kramen mig.
Syne.

Anonym sa...

tvåan och trean går bort direkt. hua mig! ettan var ok, men du är bäst som du är. Kram Lena