tisdag 18 november 2008

Lite bilder




Var på LRF middag med konsumenter inbjudna plus lite annat småkänt folk. Det var en trevlig kväll och pratade både med Stina Wolter och Bert Karlsson (som för övrigt är väldigt trevlig).


Här tillbringade jag ett antal timmar en söndagem i november efter att ha halkat på en sten i skogen och ordentligt tänjt på ledbanden, så nu är det kryckor som gäller.


Christer o Christer i samspråk... Var på födelsedagsfest, Christer till vänster fyllde "22" år sa han... den andra är min



Mini och Lisa, skulle nästan kunna vara syskon. söta voffsingar båda två.






Var i Köpenhamn o träffade andra alopecidrabbade, trevligt o intressant att höra hur våra nordiska grannar har det med bidrag osv. BLir ibland lite språksvårigheter men det övervinns för det mesta. Men det blir en blandning av svens/dansk/norsk/engelska som vi pratar tyvärr är ju finländarna inte så duktiga på att förstå danska o norska..Men vi hade väldigt trevligt i alla fall.


På FSKs årsfest med Uffe o Mari

2 kommentarer:

Matilda sa...

Mycket gjort. Nästa vecka kanske jag hedrar med ett besök!

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Sköt att se dig igen.
Du har haft fullt upp kan jag tro.
Sitter vaken och får inte sova. Så därför tassar jag in till dig nu.
Här är det bara bra.
Har 3 minusgrader ute. Men ingen snö...

Näe får ta mig en kopp kaffe. När man ändå sitter här.
Sköt om dig.
Kramen Synne.