måndag 24 november 2008

Snöö mysigt o lite annat:D


Var o grattade Rasmus som fyllde 19 den 22/11. Kalla golv har dom i huset så barnen används som mattor.

Rejält blåmärke på foten som jag måste fått när jag "halkade" i skogen upptäckte det inte förräns häromdagen när jag kunde böja på benet lite. Kan för övrigt tala om att klarar nu av att gå nästan helt utan kryckor....



En mysig kväll i Ådalen hemma hos Pelle, männen spelade o vi kvinnor pladdrade o sjöng med när vi kunde. Kvällen började med god mat o dryck, kaffe o kaka och avslutades med kex o ost.

Karin lekte med min kamera...


Nu har man julkänsla, men som det verkar kommer inte snön att ligga kvar så länge tyvärr:´(

2 kommentarer:

Matilda sa...

SNÖSNÖSNÖ! :D

Synnøve. sa...

Hoho....
Vet att klockan snart är halv fyra men jag är vaken nu.
Fina bilder du lagt ut.
Vet du att vi har en sak till gemensamt, mer än namnet alltså....
Min styvson som fyller 19 den första december heter oxå Rasmus.
Helt sjuk haha....

Din fot såg inte så hemsk ut nu, men nog sjutton gör det ont alltid.
skönt du slipper kryckor nu när snön laver ned....
Vill ha mera snö här med. Finns knappt 5 cm.
Ska sätta upp julgardiner i köket nu, så vi får höras senare. Kikade in för att se att allt var ok.
Och det var det ju.
Sköt om dig vännen.
Kramen Synne.