söndag 31 augusti 2008

Dags för uppdatering...

Hej vad jag har slarvat med uppdateringen här, men jag tycker inte det varit så mycket som hänt, det har mest lunkat på som vanligt...
Men lite bilder kan jag bjuda på =)


Matilda ville ha kräftor innan hon åkte hem till sig...









Katten tror hon gömmer sig!!!






En tur i svampskogen gav magert resultat








Välkommen till världen "Elias" 080823, min systersons son(han har två döttrar sen tidigare).







Jelly Belly Beans med olika smaker....







Var i Sala o hälsade på, tog en promis med farmor Gun o Jimbo.






Där har man eldat för fredagsbastu ett antal gånger, för ca 22 år sen...






Blomsterprakt






Smurfan med på svamppromenad






Den enda som fanns idag.....






Jobbig du e med kameran!

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Gött å se dig igen hörrö.
Länge sen nu.
Skojiga bilder du hade på katten som gömde sig och hon under hättan hehe....
Du har inte mera tur med svampen du ser jag.
Undrar om vi är på vel ställen och letar hehe....
Ha det nu så gott vännen.
Synne.

Synnøve. sa...

Hej där.
Vart har du tagit vägen?
Kom tillbaka snart.
Kram Synne.