söndag 10 augusti 2008

Söndag

Nu är det söndag middag och jag har precis plockat ut en sockerkaka ur ugnen, satt på kaffe och ska strax fika lite. Jag började dagen med att vara duktig och putsade fönstrena på framsidan = köket och sovrummet. Känns så skönt när det är klart, såklart ska ju katten komma o sätta sina små "söta" nosavtryck där precis när jag fixat klart allting....

Har varit en lugn helg så här långt, igår kväll så kom Berra, Bissan o Bettan o käkade middag här, mycket trevligt. Sen åkte Christer och hämtade Simon o Sebbe i Bålta för dom hade varit o lyssnat på Lars Winnerbäck dom var så nöjda med konserten.

Annars så fixar o donar Christer i lilla rummet och jag går mest omkring o plockar lite här o lite där, känner mig lite håglös. Nu luktar det kaffe, ska kolla om sockerkakan svalnat tillräckligt. Vi får se om det blir mer skrivet sen.

3 kommentarer:

Matilda sa...

Sockerkaka duger minsann men inte kladdkaka. Dålig stil mamma

Synnøve. sa...

Finns det någon bit kvar av sockerkakan?
Jag kilar över på en fika :D
Kram från mig med samma vackra namn som du :D
Synnöve.

Kickelina sa...

Matilda, kladdkaka duger utmärkt men jag är mer sugen på gräddtårta när jag fyller...
Synnöve det finns en bit kvar så du är välkommen;D