onsdag 20 augusti 2008

Ett år äldre o klokare hmmm

Ja, så har man klarat av födelsedagen. Dagen började med en promis med Jonna, hemma igen så fixade maken frukost, choklad m vispad grädde( sitter i sen barnen var små och fyllde år)och mackor.
Jobbade som vanligt och bjöd på daimtårta till eftermiddagsfikat.
Christer hade middagen färdig när jag kom hem, kyckling i ugn och pasta. Fick paket också, en kamera av maken

Så förhoppningsvis kommer lite trevliga bilder här snart. Av Matilda som kommit hem på besök, fick jag en biljett till Ladies Night i Karlskrona den 10/10 ska bli jättetrevlig. Karins present kommer har jag blivit informerad om=).
Senare kom lite fikagäster, Uffe, Mari, Ludde, svärmor, svärfar, Jonna och Jossan, Christer hade fixat god tårta och Karin hade bakat typ "kärleksmums" sen var det lite köpekakor. Det var en trevlig dag/kväll och många som kom ihåg mig med sms och tel.samtal.

Nu ska jag jobba vidare för lunchrasten är slut och ikväll ska jag till Stockholm på möte med alopeciförbundet.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Grattis till kameran.
Nu kommer du att fota som aldrig förr hehe....
Hoppas ialla fall att allt är bra med dig.
Kram från mig.
Synne.