lördag 13 december 2008

Tidig lucia...



2008 års luciatåg i Fjärdhundraskolan, det var så mysigt o vara där o kika(fast det var den 12e istället för den 13e)

Födelsedagstårta till en FJORTIS.......
Ja må hon leva ja må hon leva.......
Prassel o paketöppning.

Det har varit en trevlig dag, efter luciatåget i skolan så följde Åsa och Bissan med hem och fikade, var trevligt med lite snack inte så ofta man träffar dom.
När dom åkt så röjde maken o jag lite, snyggade till så det gick att ta emot lite mer folk på eftermiddagen och kvällen.
Farmor o Farfar kom över och grattade Karin vid 14tiden och sen kom Karins kompisar vid 18 då skulle vi vara så vänliga o lämna hemmet så dom kunde ha föräldrafritt, maken åkte på julbord med sitt arbete och jag och Fredrik tillbringade kvällen hos Johanna och hennes ungar. Vi käkade tacos och sen blåbär och/eller äppelpaj till efterrätt, maken kom o hämtade oss ca 00,30. Nu ska jag ta o koja.

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Grattis, grattis och grattis igen till födelesedagbarnet.
Hoppas dagen blir så bra den bara kan.
Så här dagen efter kvällen före hehe.
Har 7 minus ute nu. Kan inte säga det frestar att gå utanför dörren snart. Men vi ska över en sväng till Charlottenberg och handla.
Ha det gott idag nu.
Kram Synne.

Synnøve. sa...

Hej Kära du.
det gör inget att du är "dålig" på att blogga. Jag vet ju vart du finns :D
Jag vill passa på att önska dig en riktigt, rikgtigt god jul nu.
Vi ses snart på bloggen igen min vän.
Kramen Synne.