måndag 8 februari 2010

Lääänge sen sist

Nu hoppas jag kunna gläda någon som läser denna blogg i alla fall...... har börjat med Facebook och är lite mer aktiv där faktiskt....
Men ska ta mig i kragen och försöka uppdatera här emellanåt. Senast jag skrev här var när maken fyllt år i fjol och snart är det dags igen, tänk vad tiden går.

Jaha vad ska jag berätta då,
*Vi har fått nya grannar from 1/5-09 Elsie och Teijo och dom är supertrevliga och vi träffas ett par gånger i vecka käkar ibland, bastar(hemma hos dom), snackar och har det trevligt ihop.
*Simon pluggar nu i Skövde han läser psykologi m.m är inne på andra terminen och stortrivs ska vid månadsskiftet flytta till en större lägenhet.
*Matilda tog körkort (äntligen) i december, flyttade hem ett tag och jobbar nu på Jersey som Au Pair och trivs och mår bra. Ni kan läsa mer i hennes blogg som jag har länkat till.
*Vårt xtrabarn Fredrik flyttade härifrån i Maj och bodde i Stockholm ett tag, just för tillfället är han här igen, men det blir inget permanent.
*Karin pluggar på sista terminen i grundskolan och har sökt gymnasium i Uppsala till hösten.

Annars är nog allt sig likt tycker jag, lägger in lite bilder ni kan kika på om ni vill:

Mycket snö den här vintern i alla fall

Bastutjejer på julafton
Hilda får julklapp när vi kommer på besök under mellandagarna
Våra trevliga grannar
Deras mysiga hund Dani

Jag o maken på nyårsafton innan han åker till jobbet
Matilda
Simon
Smurfan vaktar Karins akvarium
Karin på nyårsafton

Inga kommentarer: