måndag 1 mars 2010

Nypigmenterad

Nu är det måndag och snön vräker ner utanför igen *suck* idag har jag varit iväg o fyll i färgen igen hos Sanna tåget till Stockholm var bara 30 min sent och hem så gick det nästan i rätt tid. Men en massa inställda tåg och en massa försenade tåg. Tur att man inte skulle så långt.

Blir intressant o se om man tar sig till jobbet imorrn, men det går nog bra förr eller senare.... Karin är kvar hos Carro och dom är insnöade där... så det är lugnt hemma nu bara jag o maken.

Ska ta o smörja in mina nypigmenterade ögonbryn, fransar o eyeliner med helosansalva sen är det dags att sova.
Nu ligger jag o väntar på behandlingen, strax ska Sanna sätta nålen i mig.......


Efter ca en timme så är jag klar och jättenöjd......




1 kommentar:

Synnøve. sa...

Vilken skillnad det blev.
Men tatuerar du in ögonbrynen eller hur sjutton gör du?

Här är det kallt igen. 14 minus. Så jag hoppas inte det snöar idag.
Mamma, farsan och syrran kommer från Norrköping idag nämligen och syrran kör.

Vi far iväg upp till Ålesund på torsdag. Begravning på fredan.
Men det går bra.

Ha en skön tisdag nu och gotta dig i snön.
Klems Synnöve.