söndag 27 januari 2008

Inget speciellt nytt

Nu har det gått några dagar och jag har jobbat och pysslat med lite av varje här hemma. Något speciellt har inte hänt.
I fredags så var vi iväg och uppvaktade Emil i förskott han fyller 20 år i morgon, goda tårtor och mycket prat var det kom hem vid ettiden på natten. Lördagen tillbringades i hemmets lugna vrå med att inte göra något speciellt förutom en härlig promis med Jonna o Mari.
Jag, maken o Matilda var iväg till Västerås idag och inte var vi själva där, lämnade in Karins mobil på reparation och sen handlade vi på Maxi. På hemväg så stannade vi till hos svärföräldrarna och fikade. Och för ca 30 min sen så kom jag o Christer hem efter en promenix och fika hos Ulrika (christer kusin som precis flyttat till hus igen). Nu ska jag strax lägga mig så jag orkar jaga upp Jonna imorgon bitti för promis.

Inga kommentarer: