torsdag 17 januari 2008

Ska försöka bli duktigare...

På att uppdatera min blogg, gå dagliga promenader, äta nyttigt, vara snäll och m.m

Men nu är det så jag och Jonna har tagit oss i våra kragar och släpar oss ut på morgonpromenader kl.06,00-6,30 varje vardagsmorgon än så länge (2 mornar) har det gått bra vi får se hur det går imorgon på min lediga dag! Men skam den som ger sig vi har pratat om det lång tid och nu äntligen så. Håll tummarna för mig så det går bra.

Känner annars att jag har ett ganska tråkigt liv för tillfället så det är inte mycket att muntra upp mina besökare med, tyvärr. Andra bloggare är så duktiga och skriver en snutt varje dag, som sagt jag ska försöka uppdatera oftare.

Måste ju förresten visa bild från i fredags när jag var o hälsade på en kompis som oxå har alopecia fast hon har "bara" areata och inte totalis som en annan....
Provar här hennes "pernilla" fin o tunn peruk i äktahår men jag klarade mig inte så länge i den innan jag tyckte den blev för varm o kliade.
Här är jag o Karina som är ägaren till "pernilla" vi hade en mysig dag o kväll tillsammans. Med mycket shopping, glada skratt, god mat och tårar.
Det får vara nog för denna gång, men vill ni veta något så fråga.
Stor kram till er alla som hälsar på hos mig.

2 kommentarer:

Hedgren sa...

Vad fin du var i peruken! Same,same but different, liksom!

Kickelina sa...

Tack du, klarade som sagt inte av så lång tid med peruken..