onsdag 23 januari 2008

Mitt i veckan...

Nu har några dagar på denna vecka gått och jag har pysslat med lite av varje.

Måndag Morgonpromis, plasmagivning och inköp av sulor och utprovning av walkingskor (dom är undanställda till på fredag). Sen hem o träffade svärföräldrarna som var på snabbvisit. Sen blev det en rätt lugn kväll, maken var på möte om riksväg 70 om det ska bli mitträcke eller ej. Under tiden satt jag o chattade på msn med en kompis som oxå har alopeci (vi behöver verkligen prata av oss ibland)

Tisdag Morgonpromis, arbete och lugn kväll inget speciellt hände.

Onsdag Morgonpromis med en lite motsträvig Jonna=) arbete hem och käka middag. Sen åkte jag o maken o hälsade på i Tibble, Jenny bjöd på rabarberpaj *mums* när vi åkte hem fick maken släppa av mig i Forsby ca 3,5 km hemifrån så knallade jag i mörket hem (ja jag har väst på mig). Nu är kl. strax läggdag. Vi ses snart igen.

Inga kommentarer: