fredag 11 april 2008

Kväller igen

En lugn o skön fredag har jag haft idag, vaknade o gick min morgonpromis (själv Johanna var i Stockholm o kunde inte följa med). Käkade frukost med Karin sen dammög jag lite, stackars maken trodde jag fått en knäpp, när han kom från jobbet kl.08 o jag härjade med dammsugaren=). Tog det sen lugnt läste o pysslade lite, hade en kompis på lunch och sen åkte jag till stan 15.00 hämtade Matilda o körde henne till frissan så hon fick topparna putsade. Har nu haft en lugn o mysig kväll med maken o tjejerna. Maken har nu åkt o jobbat o tjejerna sitter framför tv/dator o slöar o jag ska ansluta mig till dom.

2 kommentarer:

Vörteröl o Norrlands Guld sa...

Hej! Städa är avkopplande tycker ja i alla fall.
Kommer o få stryk av alla män som ser detta.Hittade hit från synne.
Kram Peter.

Anonym sa...

Hej!
Jag var tvungen att stänga ner min Blogg...p g a att jag hade några läsare som...inte riktigt föll mig i smaken :)
Du kommer att få den nya adressen, så småningom!
Kram
l*eva