fredag 4 april 2008

Fredag igen....

Så har en vecka gått och vad har hänt;
Det var en lugn helg, som vi inte gjorde många knop under någon av oss. Riktigt skönt faktiskt.
I måndags så åkte jag till Uppsala o umgicks med Matiluttan, hon var iväg o provade glasögon och ville ha smakråd=) (ja hon hade en kompis med oxå, bästisen Lisa).
Sen gick Matilda o jag iväg o fikade, shoppade lite o var iväg till hennes lägenhet(dags för henne att börja packa inför flytt i juni). Sen gav vi oss iväg till svandammen där vi träffade Annica o Hilda, tittade på människor, fåglar o svanen. Därefter invaderade vi konditori Fågelsången o fikade *mums*


Hon gillar bullar skarpt Hilda o en riktig liten linslus.

Tisdagen var det första april o inte blev jag lurad vad jag vet, jobbade fram till 13,40 sen åkte jag o hämtade Karin o iväg till husläkaren som tog bort ett födelsemärke uppe på huvudet på henne.
När vi kom hem så fixade jag kaffe o satte mig i solen o bara njöt.
Sen blev det en lugn em o kväll.
Onsdagen var lugn med telefonmöte(Styrelsen för Alopeciförbundet) på kvällen.
Torsdagen jobbade jag o slet tills min mobil ringde vid 13,40 ca då var jag tvungen å åka hem för Simon hade fått skräp i ögat o måste till ögonmottagningen i Uppsala o få det bortplockat. Det gick bra och vi avslutade med en fika hos mamma/mormor innan vi styrde kosan hemåt. Sen jobbade jag på kvällen mellan 19-22, så jag kunde känna mig ledig idag.
Och nu är det fredag igen som sagt o jag går o skrotar här hemma o inte gör många knop alls....
Men ska dammsuga o röja lite..... bye så länge

Inga kommentarer: