torsdag 10 april 2008

Torsdagskväll

å jag har precis kommit hem efter en lång o skön promis, gick själv o lyssnade på musik i hörlurarna, pratade med maken i tel och en väninna uppifrån norr, tänk vad fort det går då. Var ute en timme men det kändes som bara 30 minuter=)
Hela huset luktar nybakt, Karin har bakat tigerkaka som elevrådet på skolan ska stå på torget i Enköping och sälja på lördag. Hoppas dom får bra väder.
Annars har jag haft två dagar när jag mått så där, öm i kroppen, lite risig i kistan och huvudvärk igår morse så däckade jag efter frukosten så jag messade min chef och sa -jag kommer när jag vilat, jag var på jobbet två timmar senare. Men nu så känner jag mig pigg faktiskt, ska fixa lite med tvätt osv innan sängen kallar.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Morrn.

Startbilden är den från Algarve?

Jag anar en viss likhet vi var där förra året.

Kul att se ett nytt namn.

Ha de bra

Mvh
Hasse

Kickelina sa...

Hasse, nej den är från San Diego där jag var okt-06.