tisdag 8 april 2008

Orkade inte i helgen

Nu har det redan hunnit blivit tisdag kväll och inte orkade jag skriva något i lördags eller söndags *slarvig jag är*
Lördagen var jag i Stockholm mellan nio och 16, träffade en journalist och en fotograf från Amelia, det kommer ett repotage i sommar ngn gång trodde hon (om jag fastnar på bilderna). Mia(journalisten) och jag vi traskade runt i Stockholm en hel del, så när jag väl kom hem på kvällen var det fotbad som gällde o filning och insmorning såå härligt.

Söndagen åkte till Stockholm vid 10-tiden och kom hem vid 21 ungefär. Det var årsmöte i alopeciförbundets lokalavdelning Öst, där jag nu inte längre är ordförande *så skönt*.
Efterår så strosade jag o Karina runt i stan jag fönstershoppade och hon shoppade sen avslutade vi dagen med middag på Jensens böfhouse gott o trevligt var det.
Måndagen så tog jag det bara lugnt, var och hälsade på en väninna vars hund fått valpar för ca en vecka sen, så det var 11 st söta golden valpar. (nej jag vill inte ha ngn).
Idag tisdag har jag jobbat och avslutat dagen med en promis Kaby runt, gick själv och det var skönt de med. Har nu druckit lite te och ska nu duscha sen sova....

4 kommentarer:

l*eva sa...

Du bara måste meddela oss när reportaget kommer i Amelia!
Kul och lite spännande!

Kickelina sa...

l*eva, Absolut det ska jag göra

Synnøve. sa...

Hallå där, käre namnsyster....
Visst har vi vackra namn :D Fast min far är svensk och min mor norsk.
Har alltid kallats för Synne så jag funderar på att lägga till det.
Jag kikar gärna in till dig igen.
Kan jag länka dig så jag finner igen dig?
Kram Synne :D

Kickelina sa...

Synne, visst kan du länka till mig det går bra det=) Kram Synnöve